8. lokakuuta 2011

Juhlakuvaukset

Näen sormenjälkiä?
Tälläkin kertaa esittelen vain muutamat kuvat ennen näitä juhlia, joissa olin kuvaamassa. Kt Hoitelin samalla vanhoja kuvauskeikkoja, ja mennessä minulla olikin pinon verran kirjekuoressa kuvia joita olin saanut teetettyä. Tulipa siis hieman taas tienattua! Ensiviikon alussa yritän vielä tavoitella muutamia, ja kyselen vielä lupia saako heidän kuviaan käyttää nettisivuillani, tai täällä. Tai itseasiassa lupahan on minulla itselläni, mutta kohteliaisuudesta kysyn suostumusta. :D

Itse juhlat menivät ihan kivasti, ja seuraavia odotetaan kahden vuoden päähän ja onneksi meidän puoli säästyy ainakin vähäksi aikaa juhlien järjestämiseltä.








Tykkäsin hirmusesti juhlapaikan kattauksesta, ja se olikin monen muunkin mieleen. Huomenna kuvaan arvonnan palkinnot että saan sen vihdoin ja viimein käyntiin! Muuten ensiviikon ohjelmaan kuuluu mm. shoppailua, ja maanantaina pitäisi myös tilata Finnmatkojen Skyshopista vähän tuliaisia etukäteen. :)

Selailin myös suurimman osan linkittämistänne blogeista läpi, ja voi olla että jään odottamaan lisää, sillä haluaisin löytää enemmän omaan mieleen sopivia blogeja. Muutaman blogin olen kuitenkin jo napannut luettavien blogien joukkoon. :)



2 kommenttia:

Amalia kirjoitti...

ihana ulkoasu ja sulla on kiva kirjotustyyli. Liityin lukijaks :)

Elisabeth kirjoitti...

Hienoa, kiva että tykkäät ja tervetuloa! :)